Čeština     Hot-line 800 555 568

Ocenění Clavin

Tiskové středisko

Clavin® - tvrdá posila pro Slavii!

Praha, 8. 11. 2019

SK Slavia Praha Slavia ďábelsky posiluje a získává nového oficiálního partnera. Stal se jím přípravek Clavin® od přední farmaceutické společnosti Simply You Pharmaceuticals.

Dochází tak k silnému partnerství momentálně nejúspěšnějšího českého fotbalového klubu SK Slavia Praha s prémiovým a nejoblíbenějším přípravkem ve své kategorii.

Při této příležitosti vznikla série krátkých video výstupů, které budou brzy ke zhlédnutí v televizích a nyní již také na YouTube kanálu „Clavin Collection“.

V duchu hesla „Mužem hned“ jde s Clavinem Slavia tvrdě za každým vítězstvím a stoupá stále výš.

„Věříme, že toto partnerství napomůže k zisku dalších trofejí a hra Slavie bude ještě rychlejší, tvrdší a vytrvalejší,“ okomentoval spolupráci produktový manažer značky Clavin Ing. David Smotlacha.

Clavin® představuje jedinečnou sérii luxusních dárkových předmětů pro gentlemany

Praha, červenec 2018

Již letos v létě bude na trh uvedena nová značka Clavin COLLECTION představující unikátní sérii luxusních předmětů určenou pro opravdové muže. Pánové se v této exkluzivní edici mohou těšit na prestižní značkové pero Parker®, legendární kapesní nůž Victorinox nebo na výkonnou vysokokapacitní powerbanku. Předměty byly speciálně vybrány a sestaveny tak, aby odrážely důležité symboly mužské populace – umět se pochlubit (kvalitním perem), být připraven říznout (s červeným ďábelským nožíkem) a nabíjet (s pomocí powerbanky). Prostě být MUŽEM HNED, KDYKOLIV A KDEKOLIV!

Objednat tyto exkluzivní předměty lze na www.clavincollection.cz nebo je osobně zakoupíte v prodejnách České Apotéky.

Clavin, generální partner filmu Celebrity s.r.o.

PRAHA, 29. 10. 2015

Českou kinematografii podporuje i známá a oblíbená produktová značka Clavin. Clavin je generálním partnerem nového českého filmu režiséra Miloslava Šmídmajera Celebrity s. r. o., který právě vstupuje do českých kin. Diváci se mohou těšit na zábavnou komedii ze zákulisí natáčení nekonečného TV seriálu. Film dává nahlédnout do televizního studia s typickými postavičkami světa rychloobrátkové zábavy. Mladí začínající herci se tam potkávají se zpovykanými hereckými hvězdami a kreativní režisér v podání herce Jiřího Mádla nemůže protlačit své náměty přes drsnou producentku v podobě Vilmy Cibulkové. Děj dostává spád ve chvíli, kdy režisér kvůli zvýšení sledovanosti přidá do děje postavu inspirovanou reálnou figurou lobbisty – mafiána. Ten si to však nenechá líbit a režisér Tomáš se začíná ocitat ve velkých problémech. Kromě Mádla a Cibulkové se ve filmu objeví například krásná slovenská herečka Monika Horváthová anebo herec Filip Kaňkovský a svou roli v něj samozřejmě sehraje i Ďábel Clavin. Více o filmu Celebrity s.r.o., jehož generálním partnerem je značka Clavin, najdete na CSFD.cz.

Clavin všude, kam se podívám

Praha, září 2009

Na dálnicích, v pražském metru, v televizi, v tištěných médiích, v rádiích, doslova ze všech koutů země se na nás v poslední době valí reklama na Clavin. Za období čtyř let, kdy je volně k dostání na českém lékárenském trhu, si vybudoval stabilní pozici lídra ve své kategorii.
Tohoto úspěchu ale nedosáhl jen vhodně zvolenými reklamami, ale především díky své kvalitě a účinnosti.

„Úspěch Clavinu odráží výrazné investice do jeho vývoje. V přípravku jsou použity vysoce účinné unikátní kombinace látek, které spotřebiteli nabízí maximální efekt v rámci segmentu doplňků stravy. Uživatelům tak nabízí zkvalitnění erekce s rychlým nástupem účinku, to vše bez rizika vedlejších účinků,“ zhodnotil přínos Clavinu manažer Jiří Vykydal.

Pozici jedničky na trhu Clavin neustále posiluje nejen díky své účinnosti, ale i efektivnímu marketingovému mixu a rozčlenění svých účinných reklam do různých typů médií. Zatímco před prázdninami jsme v rádiích slyšeli spoty sekretářky se šéfem, na přelomu července a srpna vstoupila „zhmotnělá verze“ rádiové reklamy na televizní obrazovky. „Během července a srpna bylo primárně na programech České televize odvysíláno cca 120 spotů,“ doplnil manažer Clavinu Jiří Vykydal. Obrázky „živého“ ďábla a sekretářky zaujaly jak diváky, tak reklamní odborníky. V průzkumu Sujet Focus (průzkum prováděný na vybraném vzorku diváků) prestižního časopisu Strategie se umístila TV reklama Clavinu na skvělém druhém místě v rámci TV reklam uvedených na obrazovkách v průběhu srpna. Tím ale aktivita Clavinu v reklamě neskončila. Šoféři na dálnici D1 i na dalších hlavních tazích po republice denně míjeli billboardy a bigboardy s ďáblem, cestující se zase se smějícím se představitelem pekla potkávali v pražském metru při jízdě na eskalátorech. Aby toho nebylo málo, tak české silnice od jara letošního roku brázdí služební vozy farmaceutických reprezentantů a zaměstnanců Simply You opatřené výraznými polepy Clavin, které jsou čitelné i ve tmě. Z aktuálního dění pak do českých rádií vstoupí inovovaný spot, v němž žena-řidička překročí povolenou rychlost a ďábel jí pak bude pokutovat.

Přípravky Clavin si získaly tisíce spokojených uživatelů jednak díky kvalitě jednotlivých účinných složek, tak samotnou účinností pro rychlou podporu erekce. Neméně důležitý je fakt, že jako přípravek nabídl mužům bezpečnou pomoc při podpoře sexuálních funkcí.

Clavin opět potvrdil první pozici v segmentu rychlé podpory erekce

Praha, duben 2009

Zazvoní zvonek a žena vykřikuje: „Sousede, je tady nějaká paní a prý jestli můžete hned?“ „Jasně, můžu hned a můžu dlouho,“ odpovídá mužský hlas. Žena s obdivem vykřikne: „Sousede, Vy jste ale ĎÁBEL!“ Jako byste již tato slova slyšeli? Jedná se o reklamu v rádiu na Clavin®, nejoblíbenější přípravek českých mužů na rychlou podporu erekce!

Clavin letos slaví čtvrtý rok působení na českém farmaceutickém trhu. V současnosti jsou v lékárnách k dostání dvě varianty přípravku – Clavin Original a Clavin STRONG. Když Clavin v roce 2005 vstoupil mezi nutraceutika na podporu sexuálního zdraví a nabídl do té doby nevídané účinky - rychlou podporou erekce, okamžitě zaujal tisíce českých mužů. Velkou výhodu si získal už jen tím, že jim jako přípravek nabídl bezpečnější pomoc s podporou sexuálních funkcí než jiné, do tehdy dostupné preparáty, při jejichž užívání mohli někteří pánové pocítit nežádoucí vedlejší účinky, nebo je dokonce ze zdravotního důvodu nemohli užívat vůbec. Postupem času obliba Clavinu rostla a v roce 2007 se stal nejprodávanějším přípravkem volně dostupným v lékárnách, přičemž v roce 2008 tuto pozici obhájil. Zdroj: AMAR (prodej doplňků stravy z lékáren v ČR, 2007, 2008)

Clavin expanduje do dalších zemí

Již delší dobu je přípravek Clavin k dostání kromě ČR také v lékárnách na Slovensku, velmi výrazné poptávce se těší také v Polsku. Ani další perspektiva tohoto unikátního přípravku není zanedbatelná. Přesvědčili se o tom zástupci přípravku na největším americkém veletrhu Expo West/Supply Expo 2008, Anaheim Convention Center, Los Angeles, USA. „Clavin se zde těšil velkému zájmu. Velmi přínosné bylo srovnání trendů a novinek v USA, asijských státech a v Evropě. Identifikovali jsme několik zajímavých oblastí rozvoje, na nichž již nyní intenzivně pracujeme,“ uvedl manažer Clavinu Jiří Vykydal a dodal, že přípravek se na severoamerickém trhu již úspěšně prodává.

Clavin STRONG: Ještě silnější a účinnější podpora mužské erekce

Praha, 26.březen 2008

Značka Clavin® vstupuje na trh s novinkou v oblasti cílené podpory erekce mužů v podobě silnější a účinnější varianty přípravku – Clavin STRONG. Jedinečnou kombinací speciálně galenicky upravované směsi účinných látek L-argininu a Lcitrulinu a bioflavonoidů byl vyvinut produkt, jenž na českém trhu nemá obdoby.

Clavin STRONG je přípravek s unikátním složením a silnějším příznivým působením na prokrvení penisu a erekci. Účinné látky přípravku vytváří v těle tzv. DELTA EFFECTTM, který několika mechanismy účinku napomáhá výraznějšímu prokrvení mužského pohlavního orgánu.

DELTA EFFECT™ vyjadřuje soubor účinků všech v přípravku obsažených složek, kdy dochází hned několika příznivými mechanismy k prokrvení a ochraně cévního systému topořivých těles penisu.

L-arginin je významnou aminokyselinou, jež v těle umožňuje vznik molekul oxidu dusnatého (NO), který je signální látkou dilatace (roztažení) cév. Experimentálně je prokázáno, že jeho doplňkové podávání vytváří biochemické podmínky ke vzniku většího počtu molekul NO a pozitivně tak dochází k ovlivnění fyziologických funkcí cév s vyšším a kvalitnějším krevním zásobením různých tkání, včetně topořivých těles penisu.

L-citrulin je svými vlastnostmi podobný jako L-arginin, na nějž se v organismu také přeměňuje. Z pohledu nástupu účinku je vhodnějším a rychlejším zdrojem signálních molekul oxidu dusnatého. Zjednodušeně jej lze charakterizovat jako sytič prokrvení.

Směs bioflavonoidů nazvaná DELTA ACTIVE™ svým mechanismem v Clavinu STRONG zesiluje dilatační účinky L-argininu a L-citrulinu.Směs bioflavonoidů je galenicky upravována s cílem zajištění maximální biologické dostupnosti.

Clavin STRONG navazuje na Clavin Original, který se v roce 2007 podle údajů společnosti AMAR (profesionální institut pro výzkum trhu) stal nejprodávanějším doplňkem stravy na podporu erekce s rychlým nástupem účinku v českých lékárnách.

Účinnost potvrdily preklinické studie

Clavin patří mezi přípravky, jejichž účinnost a bezpečnost byla a je experimentálně ověřována. Různí autoři potvrdili racionálnost kombinace látek označené jako Clavertin 11 (Chen J., Wollman Y., Chernichovsky T., Iaina A., Sofer M., Matzkin H.: Br. J. Urol. Int. 83, 1999:269). Otevřená, placebem kontrolovaná preklinická studie FERTILITY 1 prokázala příznivý vliv Clavertinu 11 na libido, zvyšuje počet a koncentraci spermií ve spermatu a jejich přežitelnost.

Další informace naleznete na www.clavin.cz

Reference

Reference Martin

Clavin opravdu funguje ! Muj sexuální život je o MOC lepší. A hrátky s mojí ženou jsou zábavnější ! Moje žena doted hýká, děkuju za tenhle výrobek! Clavin je TOP!

Martin, věk 37 let


Reference Petr

Manželka si stěžovala, že už to není co bývalo. Měla pravdu. Pak přišla s Clavinem. Říkal jsem si, co je to za blbost - a ejhle. Od té doby na něj nedám dopustit. Paráda. :)

Petr, věk 43 let




Zajímavosti

Poměr v práci je jen pro profíky

Máte v práci přitažlivé asistentky, které po vás čas od času hodí očkem? Nebo snad kolegyně z vedlejší kanceláře nosí příliš vysoké rozparky a obdiv mužské části jí dělá radost?


Nastavení cookies

Vážený návštěvníku, potvrzením pomocí tlačítka "Souhlasím" udělujete souhlas nám a našim partnerům s použitím cookies pro nezbytné, analytické a marketingové účely na tomto zařízení. Volbou Nastavení můžete sami určit, jaké skupiny cookies je možné zpracovávat, popřípadě jejich zpracování úplně zakázat. Ukládání nezbytných cookies probíhá vždy, a to v zájmu zachování funkčnosti webové prezentace.



Nastavení